Friday, December 25, 2009

ویژگی های اخلاقی بد

از طرف خانوم زیگزاگ به یه بازی دعوت شدم و باید پنج تا ، پننننننج تا از ویژگی های بد اخلاقی ام رو بگم. آخه اولا من ویژگی اخلاقی بد ندارم، دومش این که تازه اگر هم داشته باشم، انقده زیادن که کلا اینترنت ظرفیتش رو نداره که جاشون بده! این اولا و ثانیا شدیدا مکمل هم هستند! شما هم همه دعوتید! ا


یک. دچار نوسان اعتماد به نفس هستم! گاهی انرژی های منفی دیگران رو به سرعت جذب می کنم. ا
دو. به آدم ها درجه ی ا.نژادیست می دم! بر این اساس هر کی باور داره ا.ن آدم و سیاستمدار خوبیه، و هنوز هم حاضره بش رای بده بیسواد و دهاتی و بی شعوره! این آخرین درجه است! همچنین آدم ها رو بر اساس عطری که می زنن درجه بندی می کنم!! ا
سه. حاضرم شصت تا طبقه رو از پله بالا برم، اما سوار آسانسور نشم! کلا از بعضی تکنولوژی ها متنفرم. ا
چهار. همه ی کارها رو می خوام با هم انجام بدم. عجولم. حتی واسه نقاشی کردن هم عجولم. واسه یادگرفتن هر چیزی. ا
پنج. اگه نگران سلامتی ام نبودم، تا الان معتاد و الکلی شده بودم!:دی



7 comments:

  1. الحق که دوست خودمی دیگه!!!!:)))))))پنجمی رو پایم باهات

    ReplyDelete
  2. من مشکل اعتماد به نفس ندارم خوشبختانه .
    با تکنولوژی هم مشکل ندارم
    ولی منم تمایل شدید به اعتیاد دارم:D
    البته در جریان هستی که ! بگم که بزرگترین خلافهم هم بهمن کوچیک بوده ها ! سنگینترشو نیستم !
    بعد منم خیلی خیلی خیلی عجولم

    ReplyDelete
  3. منم کمی تا قسمتی عجولم... خیلی یعنی!

    ReplyDelete
  4. منم یه خورده عجولم....
    ترس از معتاد شدنم نبود حتمن برای یه بار چیزای ممنوعه رو امتحان میکردم ببینم چرا بقیه میرن طرفش:-"
    من زیادی تنبلم حاضرم ریسک کنم که آسانسوروسط راه خراب بشه از پله استفاده نکنم.......

    دوستت دارم گلم

    ReplyDelete
  5. اگه اینا خصوصیات اخلاقی بدته پس چه آدم خوبی هستی عزیزم

    ReplyDelete
  6. منم با پنجمی موافقم

    ReplyDelete
  7. سلاممم....
    نه عکس خودم نیست.......

    فدات

    ReplyDelete