Sunday, April 18, 2010

سفر

خداجون، این مردم پولشونو حروم می کنن! این دنیا به این بزرگی! هرسال پا می شه عدل می ره کربلا! هفت باره رفته مکه! سالی چندبار می ره مشهد! آخه دنیا به این بزرگی! درسته که هرکس از اعتقاداتی که داره نیرو می گیره. اما خداییش دنیا به این بزرگی! من اگه قرار باشه خداجون رو شکر کنم، می رم همه جای دنیا رو می گردم و از این همه چیزای دیدنی که وجود داره شگفت زده می شم و لذت می برم. پس خدا جون، ببینم چی کار می کنی ها! یه برنامه ی سفر باحال واسه من بچین! واسه "من"، یعنی تنها! تو راه دوست پیدا می کنم، فقط فک و فامیل با من راه نیفتن بیان که اصلا خوش نمی گذره!! راستی حالا که قراره آرزو برآورده کنی، آرزوی این بچه هایی رو که دارن اینجا رو می خونن برآورده کن! ؛
*
بعدا نوشت: گفتم یه پی نوشتی بنویسم، سوء تفاهمات برطرف شده به حمدالله! منظور من از این که پولشونو مردم حروم می کنن و می رن مکه کربلا این نیست که این جاها جای خوبی واسه سفر نیست. منظورم اینه که به جای این که هفت بار برن مکه، یا این که پارسال رفتن کربلا امسال هم دوباره برن کربلا، به جاش برن جاهای دیگه ی دنیا رو هم ببینن! البته هرکی هرجور راحته، من اگه جاشون بودم و قرار بود هفت تا سفر برم، هفت تا جای مختلف می رفتم. ؛

8 comments:

  1. خدایا آرزوهای عالیه رو بر آورده کن و از دعای اون آرزوهای ما رو

    ReplyDelete
  2. خوشم اومد كه تنها خور نيستي خدائيش !!
    حالا كه اينجوري شد وآخرشو انقده خوب اومدي ،منم از خدا ميخوام كه برنامه ي يه سفرتوپس وتپل رو واست رديف كنه به هركجا كه عشقت است !اصفهانم اومدي ما درخدمتيما !مرحومه روهم وردار بيار كشتمون بااين بريوني بريوني خواستنش خواهر

    ReplyDelete
  3. ما هم متقابلا آرزو مي فرماييم كه دعاي روشنفكرانه تان را در سطح عالي، برآورده به خير بفرمايد!

    ReplyDelete
  4. امیدوارم همه ی آرزوهات برآورده بشه.همه ی همه شون.

    ReplyDelete
  5. کلا تو زندگی با آدمایی که میرن مکه و سوریه و کربلا و... برای زیارت مشکل اساسی دارم وقتی اینهمه آدم اطرافشون هست که میشه با پولش بهشون کمک کرد، اگر بحث سفر باشه بگن میخوایم بریم عشق و حال خب به کسی مربوط نیست اما رفتن برای زیارت حداقل برای من مضحکه

    ReplyDelete
  6. من آرزوم اینه با کایرا و باران و ترانه و لیدی گاگا ازدباج کنم
    هر 4 تا مراسمم تو رو دعوت کنم رو سر همسرانم قند بسابی
    :دی

    ReplyDelete
  7. اول خوشم اومد اهل سفر شدی
    دوم اینکه به فکر بقیه هم بودی (پس من هم دعا می کنم دعات برآورده شود) س
    سوم اینکه بعدا نوشتت چی بود چرا سریع جا زدی!! بابا نظرت و گفتی دیگه ! اما خدایی پول خرج کردن تو کشورهای عربی یک کمی چندشه ! حالا می خواد عراق باشه یا سوریه ، امارات باشه یا عربستان فرقی نمی کنه

    ReplyDelete
  8. آدم عاقل پولش را بلده خرج کنه ،کربلا که دیدن نداره.

    ReplyDelete