Monday, August 16, 2010

رمضون

خدا رحمت کنه خدا رو، اون موقع که در قید حیات بود، زندگی خیلی شیرین بود، دیگه مجبور نبودیم ماه رمضون، چون بقیه روزه دارن و آب خوردن ما در ملاء عام بی تابشون می کنه، تشنه و گشنه بمونیم !!! ا
اولا روزه برای سلامتیه ولی معمولا خیلی ها هستن که با روزه گرفتن - اونم تو این گرما در روزهای بلند - به سلامتی خودشون لطمه وارد می کنن. دوم این که یکی از دلایل روزه گرفتن، اون طوری که شنیدیم، به نوعی همذات پنداری با فقراست. فکر کنم قبلا هم یه جایی نوشتم: ا
آقایی که فتوا می دی، فقیر غذاخوردن بقیه رو می بینه اما غذا نداره بخوره. و شما می گی ماه رمضون هیچ کس نباید در ملاء عام غذا بخوره چون بقیه می بینن و هوس می کنن؟! ا

11 comments:

  1. ما هم نفهمیدیم اینکه روزه ندارا نباید غذا بخورن که روزه دارا گشنه اشون نشه چیه!
    آخه اگه اونطوری باشه که روزه فایده نداره

    ReplyDelete
  2. جمله آخرت خیلی جالب بود... استدلال جالبیه مبنی بر تعطیلی ناحیه گردن به بالا و اهمیت ناحیه شکم به پائین در این قشر فرهیخته جامعه

    ReplyDelete
  3. سلام و درود
    خوب شد ما رمضون شد و شما برگشتید داشتم دلواپس می شدم.
    ارادتمند شهریار (شنبه)

    ReplyDelete
  4. امسال ماه رمضون
    داغ علی کریمی رو گذاش رو دل من
    گفتم که اینحا ثبت شه
    که با عزیز دل من چی کردن

    ReplyDelete
  5. عجب داستانی شده این ماه رمضون

    ReplyDelete
  6. رجب - شعبون - رمضون - بابا اینا همه اسمه ... همه نامها ... چه اسمی ؟ چه کشکی ؟ چه چیزی ؟؟؟

    ReplyDelete
  7. عزیزم استدلالت عالی بود

    ReplyDelete
  8. از این به بعد اینجا مینویسم عالیه جون...

    ReplyDelete
  9. :-" وقتی شنیدم علی کریمی رو برای همین از تیم اخراج کردن کلی تعجب کردم...نمونه بارز صحبتت...

    ReplyDelete
  10. خواستم بگم روت سیا که دیگه نمینویسی
    همین

    ReplyDelete
  11. دفه دیگه اینقد محترمانه برخورد نمیکنم
    برات فوش مینویسم
    خود دانی
    :|
    شاکیم ازت حتی
    بنویس لعنتی

    ReplyDelete