Thursday, April 22, 2010

بچه کشی

من تصمیم گرفتم امسال تابستون ازدواج کنم. بعد، هفت هشت نه ماه بعدش یه بچه بزام و یه میلیون بگیرم. بعد از به دنیا اومدن اولی، دومی رو بزام و یه میلیون دیگه بگیرم. اگه بچه هام شیش ماهه به دنیا بیان اون وقت می تونم تو یه سال و خورده ای دو میلیون پول بگیرم. بعد اون قدر بچه به دنیا میارم تا پولام زیاد شه. بعد من یه میلیونر می شم و سرمایه گذاری می کنم. اگر خدا بخواد تا چند وقت دیگه هم حتما می تونم میلیاردر شم. کاش بشه یه کاری کرد شوهرم هم بتونه حامله شه تا اون وقت به "کار مضاعف و همت مضاعف" برسیم. این یه میلیونا رو پس اندازه می کنیم و با یه پول اندک زندگی رو می چرخونیم. بچه هامون هم شاید اصلا بزرگ نشن. پس خرجی ندارن. اصلا چون ارتش خونوادگی من قوی تره، پس باید کلی پاداش هم بگیرم. آ
همین یه میلیونا به آدم انگیزه می ده چند ده تا بچه بیاره. خدا ا.ن و دولتش رو واسمون فرستاده، واسه همینه که می گن خدا بزرگه، خودش می رسونه، بعد زارت و زورت بچه میارن. پس هی بچه میاریم، هی بچه میاریم، هی بچه میاریم!؛

8 comments:

  1. همه پستات رو دنبال میکنم ...من 4 تا دختر میخوامممم یعنی 4 میلیون گیرشون میاد دیگه پولش رو میذارم واسه جهازشون تا اونا هم ارتش قوی بسازن :D

    ReplyDelete
  2. تشکیلات جوجه کشی راه انداختی ؟ :دی

    ReplyDelete
  3. چرا تابستون عالیه جون همین ماه عروسی کن بازدهیش هم بیشتر میشه
    :دی

    ReplyDelete
  4. به غزلک: نه فعلا آمادگیشو ندارم:دی

    ReplyDelete
  5. شرکت هرمی کارای زنوشوهری راه بنداز
    :دی

    ReplyDelete
  6. من که دعا می کنم اون شاهزاده با اسب سفید همین امشب بیاد خواستگاری و .... بعدش هم همیشه 4 قلو بزایی و ...!!
    چی میشه!!

    ReplyDelete
  7. آره.. راه حل خوبیه برای میلیاردر شدن... هم ثواب دنیوی داره هم اخروی... حالا شاید واسه خانوما کر راحتی نباشه ولی واسه ما مردا خیلی راحته... شب یک ساعت فعالیت و حداکثر نه ماه بعد یک میلیون پول.. دوباره فعالیت و بازهم یک میلیون پول.. انداختن پول های مفت در بازار و گرفتن سود... کون لق بچه های به دنیا آمده... اگر هم مردن یکی دیگه میاریم یه میلیون دیگه اضافه شه.. دولت از این کریمه تر دیدی تا حالا

    ReplyDelete
  8. رسمی هستی عزیزم؟!
    خب اون یه چیزی میگه ، یه چاله ای میکنه که مارو بندازه تو چاه دیگه! اگه ملت فرهنگی درگیر ارتش میلیونی داخل خونه بشه دیگه یادش می مونه رای شو دزدیدن یا نه؟!!!!

    ReplyDelete