Tuesday, April 27, 2010

عبور از ارواح

یه چیز جالب و بامزه: ا
گاهی پیش میاد که آدم واسه خودش نشسته، شاید هم ایستاده، یهو سردش می شه و می لرزه، از این لرز تند و تیزها که سریع هم می ره پی کارش! می دونی که؟! تو زندگی خیلی پیش میاد! ا
خب، یکی گفت : بچه ها! می دونین چرا این حالت به آدم دست می ده؟ شنیدم هر وقت یه روح از بدن آدم رد می شه، آدم این مدلی می شه! ا
حالا کار نداریم که آدم ها از تو ارواح رد می شن یا ارواح از آدما عبور می کنن! ا
و حالا شما بیاین هی تندتند دلایل پزشکی علمی و دینی و فلسفی و اینا بیارین، حتی دلایل متریالیستی بیارین که اصلا روح وجود نداره و اینا چرت و پرت و توهمه. ولی ... هروقت یهو سردتون شد و لرزیدین، یاد مطلب من می افتین و به عبور ارواح از بدن تون فکر خواهید کرد!:دی

10 comments:

  1. مادر بزرگ من یگفت هر وقت اینجوری میشی یعنی عزارئیل از بغلت رد شده ! :))

    ReplyDelete
  2. چه وحشتناک حالا من هر وقت سردم بشه میترسم

    ReplyDelete
  3. من معمولاً یادم نیست که دیروز ناهار چی خوردم. چه برسه به اینکه هر دفعه اینطوری شدم یادم بیاد که یه روح یا عزراییل یا یه غلطک یا یه 18 چرخ از کنارم رد شده

    ReplyDelete
  4. من چون فعلا از فیلتر شدن بلاگر خیلی عصبانیم تو روح پدر فیلترینگ صلوات

    ReplyDelete
  5. من چون فعلا از فیلتر شدن بلاگر خیلی عصبانیم تو روح پدر فیلترینگ صلوات

    ReplyDelete
  6. ا پس رشتی ها هم این اصلاح رو دارن،اینم یه تفاهم دیگه

    ReplyDelete
  7. سلام...مدت طولنی از اپت گذشته ...فکر کنم هفته پیش هم سر زدم همین بود اپ نمیکنی؟ راستی عالیه وقتی من اپ کنم اصلا تو لینکات بروز نمیشه چرا؟

    ReplyDelete
  8. یوهااهاا هاا هاااا

    ReplyDelete
  9. کجایی؟؟ نکنه روح از بدنت خارج شده؟؟
    چرا نمی نویسی؟؟

    ReplyDelete
  10. یعنی تو زمستون هی تند تند روح از بدن آدم رد میشه؟ حتما اون موقع زیاد بیرون میان

    ReplyDelete